.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عرضه بنزین سوپر 150 تومانی از اول مهر

رئیس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور گفت: از اول مهر، بنزین سوپر با قیمت 150 تومان، به رانندگان دارای کارت سهمیه سوخت در جایگاه های سوخت عرضه خواهد شد.

محمد رویانیان افزود: بنزین سوپر با قیمت 150 تومان، فقط برای خودروهای زیر 2000 سی سی ظرفیت موتور است که پیش از این از بنزین سوپر 540 تومانی استفاده می کردند.

رئیس ستاد حمل و نقل و سوخت کشور اظهارداشت: خودروهای با ظرفیت موتور 2000 سی سی به بالا، همچنان باید برای خودروهای خود، بنزین سوپر را با قیمت 540 تومان خریداری کنند.

رئیس ستاد سوخت کشور، با بیان اینکه "امروز پانزده طرح سوختی در جلسه ای با حضور رئیس جمهور و اعضای هیئت وزیران به تصویب رسید"، افزود: رئیس جمهور با پیشنهاد کاهش سهمیه خودروهای شخصی از 120 لیتر در ماه به یکصد لیتر، مخالفت کرد و سهمیه120 لیتری این گونه خودروها، همچنان پا برجا ماند.

رویانیان همچنین افزود: با توجه به اینکه یکی از مشکلات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی،‌ قیمت 400 تومانی بنزین آمبولانس ها بود، در این جلسه مقرر شد که آمبولانس ها سهمیه بنزین خود را همچنان با نرخ 400 تومان خریداری کنند و مابه التفاوت 300 تومانی را وزارت نفت به وزارت بهداشت برگرداند.

رئیس ستاد سوخت کشور گفت: در جلسه یاد شده برای تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه ها و مصرفی مردم در فصل زمستان نیز تصمیماتی اتخاذ شد که در آینده نزدیک اعلام خواهد شد/واحد مرکزی خبر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.